Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2017

Πάλι απ' την αρχή


Κι ήρθε κι απόψε η νύχτα...
Να στοιχειώσει το μυαλό, να παγώσει το χρόνο.
Κι εκείνοι, οι αναθεματισμένοι δείκτες του ρολογιού δε γυρνούν.
Λες κι ο χρόνος έχει συνωμοτεί με την καρδιά να ζω την κάθε στιγμή απ' την αρχή.
Κάθε βράδυ απ' την αρχή...
Κι ξέρεις: σημασία δεν έχει πόσο διαρκεί αυτό το ταξίδι,
αλλά πόσο μεγάλη ανάγκη έχω να το ξαναζήσω.
Λες και όλη μέρα περιμένω το βράδυ για μια ακόμη διαδρομή.
Να έρθεις...
Σαν άγνωστος πάλι απ'την αρχή, να φτερουγίσει η καρδιά μου στο πρώτο μας βλέμμα.
Κι το πρώτο μου σκίρτημα και πάλι ν' αρχίσει.
Να ξαναζήσω απ' την αρχή όλα αυτά που με κόπο προσπάθησα να φτιάξω.
ΜΙΑΝ ΑΓΑΠΗ...
Μια ευτυχία μα συνάμα μια ικανοποίηση πως δεν είμαι περαστική από δω.
Ήρθα για να αγαπήσω και να αγαπηθώ.
Κι αν κάποιοι δεν καταλάβουν, δε πειράζει.
Ίσως δεν ξέρουν. Μη τους κρίνεις.
Μα τούτο προσπάθησε:
Κάθε στιγμή να ζεις!
Γιατί ο χρόνος όπως παγώνει, έτσι κυλάει και δε γυρίζει πίσω.
Ότι γράφει δε ξεγράφει.
Κι είναι τόσο ωραίο να μοιράζεσαι γράμματα,
λέξεις που εκφράζουν συναισθήματα.
Αν τούτο καταφέρεις, ευτυχισμένος θα 'σαι.
Γιατί έχεις μια παρακαταθήκη όμορφων στιγμών που με κόπο έφτιαξες...
Κι όταν τα βλέμματα μας συναντιούνται, θα τις ξαναζείς και πάλι απ' την αρχή.
Ανοίγω τα μάτια μου και έχουν περάσει 5 λεπτά μονάχα.
Φαίνεται πως ο χρόνος αποφάσισε να μου δώσει πίστωση για όλα αυτά που θέλω να ζήσω.
Κι είναι τόσα πολλά...
Μονάχα μείνε...
Μείνε να τα ξαναζήσουμε και κάθε βλέμμα και ένα ταξίδι.
Κι πάλι απ' την αρχή..
Στον Τ......


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου